Klachten
regeling

Ontevreden?

Als we met elkaar in gesprek blijven, komt het altijd goed!

Omdat wij onze opdrachtgevers een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van jou te horen als er klachten zijn over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die jullie op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in ieders belang om de klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als een klacht bij ons indient wordt, zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij dit binnen 14 dagen weten.

Marketingstrateeg

Roel
Willemse

Thor

Webstrateeg met de looks van een Noorse god. Ademt online succes. Leeft voor conversies. Bekijkt het leven als één grote marketing funnel. Maak heerlijke bakkies. Kan jou van alles overtuigen en is gewoon een toffe gozert!

Neem contact op!

Virtuele Helden

HOOFDKWARTIER
Boyleweg 10
3208 KA  Spijkenisse

KvK 24477814
BTW NL821554827B01