Bakkie? //= $productID; ?>//= $class; ?>//= $label; ?>
Jij kan zonder moeite A4’tjes vol typen over hetgeen waar je over wilt vertellen op social media. Dat is top! Maar doe maar niet, maar weinig mensen op LinkedIn zitten te wachten op ellenlange verhalen (tenzij je een artikel schrijft, dan weten lezers dat zij een langere tekst kunnen verwachten).
Kom meteen tot de kern van je verhaal. We hebben namelijk allemaal een scroll-mentaliteit op social media en een eindeloze inleiding tot wat je daadwerkelijk wilt vertellen maakt jouw bericht geen scroll-stopper.
Hiermee zeg ik niet dat je geen storytelling meer moet gebruiken, want dat moet je juist wel doen! Probeer de lezer mee te nemen in jouw verhaal.
Dus, alle kennis en passie die jij hebt zijn goud waard, deel die vooral. Probeer het alleen wel snackable te houden, zodat mensen jouw content ook daadwerkelijk lezen en hier iets over kunnen vinden.
Ga je zelf aan de slag met Personal Branding? Of wil je juist samen met collega's een front vormen in jullie netwerk? Dat juichen we alleen maar toe!