Bakkie? //= $productID; ?>//= $class; ?>//= $label; ?>
Alles moet snackable zijn en veel mensen bekijken hun tijdlijn op LinkedIn heel vluchtig. Dus hoe kan jouw netwerk eenvoudig beoordelen of je post het lezen waard is? Daar moet jij ze van overtuigen. In de eerste zin!
Dit kun je doen door jouw bericht meteen te openen met een prikkelende openingszin. En dan niet zo’n slechte die je in de kroeg gebruikt ;) Nee, een zin die meteen de pijn van de doelgroep vangt. Of herkenbaarheid oproept bij de lezer.
Dus hoe ga ik ervoor zorgen dat de binnenkomer een scroll-stopper is? Juist, door hem als statement in mijn bescheiden netwerk neer te leggen.
Wij hebben wel wat ideeën over hoe jouw ideale post op LinkedIn eruit ziet. Klik door op deze link en onderaan de pagina kun je het boekie kosteloos aanvragen.
Ga je zelf aan de slag met Personal Branding? Of wil je juist samen met collega's een front vormen in jullie netwerk? Dat juichen we alleen maar toe!